Юридична компанія «ESTUM»
Головна сторінка » Юридичні послуги » Юридичний супровід бізнесу » Внесення змін до ЄДРПОУ
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – це внесення офіційної інформації до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (єдина державна інформаційна система, що забезпечує збір, обробку, накопичення, облік, захист, і надання інформації про юридичних осіб, фізосіб – підприємців і громадських формувань, які не мають статусу юрособи) в порядку, визначеному законодавством України.
Після того, як ви відкрили / зареєстрували свій бізнес (компанію, фірму, суспільство з обмеженою відповідальністю – далі ТОВ), ви стикаєтеся з ситуацією, коли вам необхідно здійснити необхідні, в процесі роботи компанії, зміни до відомостей про вашу компанію і внесення змін в установчі документи компанії. Ці зміни можуть бути як вашою ініціативою (змінити засновника, директора, адреса компанії), так і ініціативою держави, які регулярно вносять зміни в законодавчу базу і дають стислі термін на здійснення необхідних змін.
З останніх змін, які держава зажадало провести компаніям, це:
Якщо ви хочете купити або продати бізнес, фірму (ТОВ) з ПДВ і без ПДВ, наша компанія готова повністю супроводжувати весь процес купівлі-продажу частки / частини в статутному капіталі ТОВ.
Основні зміни, які проводять в ЄДР:
Документи: нова редакція статуту, протокол, всі заяви, акти прийому-передачі частки (частини), договір купівлі-продажу частки (частини) і ін. Документи – готує юрист з корпоративного права.
Відповідно до Закону України № 755-IV “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців”, для зміни даних по компанії, реєстратору необхідно надати наступні документи:
Документи подаються в ЦНАП (ЦНАП – центр надання адміністративних послуг) державним реєстраторам по району і місту, де знаходиться компанія, а також в комунальні підприємства, які мають дозволи на здійснення необхідних дій.
У Києві діє екстериторіальність, це означає, що подавати документи по компаніям, які зареєстровані в Києві, можна в будь-який район міста Києва. Така ж ситуація і по Київській області.
Після подачі документів реєстратору, ви отримуєте Опис поданих документів. Дана опис містить КОД доступу, по якому ви зможете витягнути онлайн виписку і / або статут компанії.
Державний платіж по зміні даних: 630,00 грн. за одне реєстраційне дію (їх може бути два і більше).
Вартість наших послуг зі зміни до відомостей про компанію: від 3 500,00 грн.
Окремо оплачуються нотаріальні витрати.
Терміни проведення змін за компанії: 1-3 р.д. (Багато що залежить від онлайн реєстру, в який вносять усі дані, а також від інформаційних систем державних органів, які повинні підтвердити зміну даних по компанії: ДПІ, Пенсійного фонду, Державна служба статистики).
Труднощі самостійної підготовки документів і походу до нотаріуса і реєстратору:
Після того, як всі державні органи провели по вашій компанії зміни, ви можете отримати у реєстратора Виписку на компанію. Виписка – це головний документ на компанії, в який вносять основну інформацію по компанії.
Виписка, містить наступну інформацію про компанію:
Перевірити проведені зміни по компанії, можна в “Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, яке підпорядковане Міністерству юстиції України, посилання нижче:
https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
Зміни по компанії, також можна перевірити, замовивши Витяг по компанії.
Його вартість: 1 000,00 грн. (держплатіж включений). Окремо оплачується нотаріальна довіреність на представника.
У Витягу по компанії будуть знаходиться все дані, як і в виписці, а також дані на: засновників і їх частки / частини в статутному капіталі компанії в процентному і грошовому співвідношенні; кінцевих бенефіціарів власників; суму статутного капіталу та ін.
Плюси роботи з нами:
Одним з найбільш поширених підстав для отримання посвідки на тимчасове проживання, отримання дозволу на імміграцію і посвідки на постійне проживання, є відкриття ТОВ, де засновником ТОВ буде іноземний громадянин.
Для отримання посвідки на тимчасове проживання (ВНЖ), іноземцю необхідно бути:
– єдиним власником копанні, або співзасновником, а також мати високу посаду на ТОВ, крім того, що він є власником;
– або бути власником ТОВ, який вніс в статутний капітал ТОВ більше 100 000 Євро.
Для отримання дозволу на імміграцію і посвідки на постійне проживання (ПМЖ), іноземцю необхідно бути:
– єдиним власником (засновником, учасником) ТОВ, який здійснив іноземну інвестицію (вніс до статутного капіталу ТОВ) в економіку України іноземною конвертованою валютою на суму понад 100 000 доларів США.
Також можна придбати діючу ТОВ, або увійти в частку (викупивши частину прав на ТОВ). В такому випадку необхідно буде проводити дії по внесенню змін по ТОВ.
Наша компанія, готова повністю супроводжувати весь процес купівлі-продажу частки / частини в статутному капіталі ТОВ, а саме: допомога в знаходженні ТОВ, аналіз ТОВ, підготовка всіх необхідних документів, супровід у нотаріуса під час укладання угоди і підписання всіх необхідних чинним законодавством України документів , уявлення клієнта в органах реєстрації змін по ТОВ (ЦНАП, РДА, КП), отримання документів, що підтверджують проведені зміни по ТОВ.
Інші послуги, які ми надаємо для іноземних громадян (нерезидентів) і громадян України (резидентів) на території України:
Для отримання безкоштовної юридичної консультації щодо інформації про внесення змін до ЄДРПОУ, або інших наших послуг чи то отримання дозволу на роботу іноземцю або дозволу на імміграцію в Україну, оформлення громадянства України або посвідки на тимчасове проживання чи посвідки на постійне проживання в Україні, а також інших послуг і питань, які відносяться до міграційного і корпоративного законодавства в Україна, вам відповість наш юрист, для цього вам необхідно зв’язатися з нами по тел.:
✆ Life +38 093 838 88 78 ✆ Kyivstar +38 098 838 88 78 ✆ МТС +38 095 807 88 80
Або пишіть нам на емейл: Estum.info@gmail.com
Оставьте свой контактный номер телефона и наш юрист Вам перезвонить в течнии 5 минут
Залишити заявку