Awesome Image

Юридична компанія «ESTUM»

Внесення змін до ЄДРПОУ


Внесення змін до ЄДРПОУ. Зміна даних по компанії (ТОВ)

Що означає: реєстрація змін до відомостей про юридичну особу?

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – це внесення офіційної інформації до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (єдина державна інформаційна система, що забезпечує збір, обробку, накопичення, облік, захист, і надання інформації про юридичних осіб, фізосіб – підприємців і громадських формувань, які не мають статусу юрособи) в порядку, визначеному законодавством України.

Після того, як ви відкрили / зареєстрували свій бізнес (компанію, фірму, суспільство з обмеженою відповідальністю – далі ТОВ), ви стикаєтеся з ситуацією, коли вам необхідно здійснити необхідні, в процесі роботи компанії, зміни до відомостей про вашу компанію і внесення змін в установчі документи компанії. Ці зміни можуть бути як вашою ініціативою (змінити засновника, директора, адреса компанії), так і ініціативою держави, які регулярно вносять зміни в законодавчу базу і дають стислі термін на здійснення необхідних змін.

З останніх змін, які держава зажадало провести компаніям, це:

Якщо ви хочете купити або продати бізнес, фірму (ТОВ) з ПДВ і без ПДВ, наша компанія готова повністю супроводжувати весь процес купівлі-продажу частки / частини в статутному капіталі ТОВ.

Які зміни проводять в ЄДР?

Основні зміни, які проводять в ЄДР:

  • зміна найменування юрособи (ребрендинг);
  • зміна розміру статутного (складеного) капіталу (пайового фонду). Змінити статутний капітал ТОВ: збільшити, зменшити;
  • зміна місцезнаходження юридичної особи (юридична адреса фірми);
  • зміна установчих документів (статуту фірми);
  • зміна органів управління (вищий, виконавчий);
  • зміна керівника або відомостей про керівника (зміна директора);
  • зміна особи, який може здійснювати дії від імені юридичної особи, або відомостей про таку особу (зміна підписанта, представника);
  • зміна засновників (учасників, власників, власників) або відомостей про таких осіб;
  • зміна кінцевого бенефіціарного власника (власника) юридичної особи або відомостей про такий власника;
  • внесення змін до статуту фірми (новий статут 2020);
  • зміна видів економічної діяльності (зміна КВЕД 2020: видалити, додати, змінити);
  • зміна інформації для здійснення зв’язку (телефон, емейл);
  • внесення відомостей про правонаступника (у разі виділення);
  • перехід на діяльність на підставі модельного статуту (згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 367 “Деякі питання дерегуляції господарської діяльності”);
  • перехід з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (статуту фірми);
  • внесення відомостей про юридичну особу, правонаступником якого є юридична особа (у разі приєднання);
  • зміна державного органу, до сфери управління якого належить юридична особа публічного права.

Хто готує документи і заповнює заяви для змін по компанії?

Документи: нова редакція статуту, протокол, всі заяви, акти прийому-передачі частки (частини), договір купівлі-продажу частки (частини) і ін. Документи – готує юрист з корпоративного права.

Які документи необхідно надати реєстратору для зміни даних по компанії?

Відповідно до Закону України № 755-IV “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців”, для зміни даних по компанії, реєстратору необхідно надати наступні документи:

Куди подавати документи і хто вносить дані про зміну інформації по компанії?

Документи подаються в ЦНАП (ЦНАП – центр надання адміністративних послуг) державним реєстраторам по району і місту, де знаходиться компанія, а також в комунальні підприємства, які мають дозволи на здійснення необхідних дій.

У Києві діє екстериторіальність, це означає, що подавати документи по компаніям, які зареєстровані в Києві, можна в будь-який район міста Києва. Така ж ситуація і по Київській області.

Після подачі документів реєстратору, ви отримуєте Опис поданих документів. Дана опис містить КОД доступу, по якому ви зможете витягнути онлайн виписку і / або статут компанії.

Яка вартість зміни даних по компанії?

Державний платіж по зміні даних: 660,00 грн. за одне реєстраційне дію (їх може бути два і більше).

Вартість наших послуг зі зміни до відомостей про компанію: від 3 500,00 грн.

Окремо оплачуються нотаріальні витрати.

Які терміни і труднощі по зміні даних по компанії?

Терміни проведення змін за компанії: 1-3 р.д. (Багато що залежить від онлайн реєстру, в який вносять усі дані, а також від інформаційних систем державних органів, які повинні підтвердити зміну даних по компанії: ДПІ, Пенсійного фонду, Державна служба статистики).

Труднощі самостійної підготовки документів і походу до нотаріуса і реєстратору:

  • незнання нормативної бази при підготовки необхідного пакету документів для змін по компанії;
  • пошук нотаріуса, який запевнить потрібні документи;
  • пошук необхідного відділу і району де проводять реєстрацію всіх змін по компанії;
  • біганина з одного місця в інше;
  • витрачений час в чергах до реєстратора;
  • ризик підхопити якусь інфекцію;
  • труднощі в спілкуванні з держреєстраторами;
  • бюрократія;
  • ризик можливої ​​відмови реєстратором в проведення змін за компанії, так як подані вами документи не відповідають вимогам чинного законодавства України, в такому випадку, оплачених вами держмито не повертається (мінімум 660,00 грн., якщо був тільки один платіж);
  • замість витраченої однієї суми грошей, необхідно буде повторно подавати документи, для цього вже буде необхідність наймати юристів з корпоративного права та здійснювати повторну оплату держплатежу.

Після того, як всі державні органи провели по вашій компанії зміни, ви можете отримати у реєстратора Виписку на компанію. Виписка – це головний документ на компанії, в який вносять основну інформацію по компанії.

Яку інформацію містить Виписка на компанію?

Виписка, містить наступну інформацію про компанію:

  • дані реєстру, який видає виписку;
  • повна назва компанії українською мовою;
  • ідентифікаційний код юрособи (компанії);
  • місцезнаходження (юридична адреса) юрособи (компанії);
  • дата та номер запису в ЄДР (ЄДР);
  • ПІБ керівника (директора) і особи (представника, підписувача), який має право вчиняти дії від імені юрособи, в тому числі підписувати договори та ін.;
  • відомості, отримані в процесі інформаційної взаємодії між ЄДР (ЄДР) та інформаційними системами державних органів (ДПІ, Пенсійного фонду, Державна служба статистики);
  • види економічної діяльності (КВЕДи);
  • назва органів управління юридичної особи, напр.: вищий орган – загальні збори засновників, виконавчий орган – директор;
  • запис, про незнаходження юрособи в процесі припинення;
  • вид статутного документа;
  • інформація для здійснення зв’язку з юридичною особою;
  • номер, дата і час формування виписки;
  • назва органу, який видав виписку.

Де можна перевірити проведені зміни по компанії?

Перевірити проведені зміни по компанії, можна в “Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, яке підпорядковане Міністерству юстиції України, посилання нижче:

https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search

Зміни по компанії, також можна перевірити, замовивши Витяг по компанії.

Його вартість: 1 000,00 грн. (держплатіж включений). Окремо оплачується нотаріальна довіреність на представника.

У Витягу по компанії будуть знаходиться все дані, як і в виписці, а також дані на: засновників і їх частки / частини в статутному капіталі компанії в процентному і грошовому співвідношенні; кінцевих бенефіціарів власників; суму статутного капіталу та ін.

Які плюси роботи з ESTUM?

Плюси роботи з нами:

  • консультація кваліфікованими юристами і підготовка повного пакету документів;
  • супровід юриста і вирішення організаційних питань під час підписання необхідних документів у нотаріуса і подача всіх документів реєстратору, а також отримання нових документів на фірму;
  • опис і виписка по фірмі, видаються реєстратором в держустанові або в комунальному підприємстві, після того, як всі дані надійдуть в онлайн реєстр, а також після того, як надійде інформація від інформаційних систем державних органів, які повинні підтвердити зміну даних по фірмі;
  • ми регулярно моніторимо проведені зміни і за дорученням самі отримуємо виписку по фірмі;
  • конфіденційність у процесі роботи;
  • професіоналізм, оперативність виконання поставлених завдань;
  • економія вашого часу і нервів;
  • гарантія і результат за доступні ціни.

Відкрити компанію нерезиденту. Провести зміни по ТОВ

Одним з найбільш поширених підстав для отримання посвідки на тимчасове проживання, отримання дозволу на імміграцію і посвідки на постійне проживання, є відкриття ТОВ, де засновником ТОВ буде іноземний громадянин.

Для отримання посвідки на тимчасове проживання (ВНЖ), іноземцю необхідно бути:

– єдиним власником копанні, або співзасновником, а також мати високу посаду на ТОВ, крім того, що він є власником;

– або бути власником ТОВ, який вніс в статутний капітал ТОВ більше 100 000 Євро.

Для отримання дозволу на імміграцію і посвідки на постійне проживання (ПМЖ), іноземцю необхідно бути:

– єдиним власником (засновником, учасником) ТОВ, який здійснив іноземну інвестицію (вніс до статутного капіталу ТОВ) в економіку України іноземною конвертованою валютою на суму понад 100 000 доларів США.

Також можна придбати діючу ТОВ, або увійти в частку (викупивши частину прав на ТОВ). В такому випадку необхідно буде проводити дії по внесенню змін по ТОВ.

Наша компанія, готова повністю супроводжувати весь процес купівлі-продажу частки / частини в статутному капіталі ТОВ, а саме: допомога в знаходженні ТОВ, аналіз ТОВ, підготовка всіх необхідних документів, супровід у нотаріуса під час укладання угоди і підписання всіх необхідних чинним законодавством України документів , уявлення клієнта в органах реєстрації змін по ТОВ (ЦНАП, РДА, КП), отримання документів, що підтверджують проведені зміни по ТОВ.

Для отримання безкоштовної юридичної консультації щодо інформації про внесення змін до ЄДРПОУ, або інших наших послуг чи то отримання дозволу на роботу іноземцю або дозволу на імміграцію в Україну, оформлення громадянства України або посвідки на тимчасове проживання чи посвідки на постійне проживання в Україні, а також інших послуг і питань, які відносяться до міграційного і корпоративного законодавства в Україна, вам відповість наш юрист, для цього вам необхідно зв’язатися з нами по тел.:

✆ Life +38 093 838 88 78 ✆ МТС +38 095 807 88 80

Або пишіть нам на емейл: Estum.info@gmail.com

Послуги, які ми надаємо для іноземних громадян (нерезидентів) і громадян України (резидентів) на території України:

Додаткові послуги

Залишити заявку

    ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
    +
    Передзвоніть мені!
    Call Now Button