Awesome Image

Юридична компанія «ESTUM»

Внесення змін до ЄДРПОУ


Внесення змін до ЄДРПОУ (ЄДРПОУ). Зміна даних по компанії (ТОВ)

Що означає: реєстрація змін до відомостей про юридичну особу?

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – це внесення офіційної інформації до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (єдина державна інформаційна система, що забезпечує збір, обробку, накопичення, облік, захист, і надання інформації про юридичних осіб, фізосіб – підприємців і громадських формувань, які не мають статусу юрособи) в порядку, визначеному законодавством України.

Після того, як ви відкрили / зареєстрували свій бізнес (компанію, фірму, суспільство з обмеженою відповідальністю – далі ТОВ), ви стикаєтеся з ситуацією, коли вам необхідно здійснити необхідні, в процесі роботи компанії, зміни до відомостей про вашу компанію і внесення змін в установчі документи компанії. Ці зміни можуть бути як вашою ініціативою (змінити засновника, директора, адреса компанії), так і ініціативою держави, які регулярно вносять зміни в законодавчу базу і дають стислі термін на здійснення необхідних змін.

З останніх змін, які держава зажадало провести компаніям, це:

Якщо ви хочете купити або продати бізнес, фірму (ТОВ) з ПДВ і без ПДВ, наша компанія готова повністю супроводжувати весь процес купівлі-продажу частки / частини в статутному капіталі ТОВ.

Які зміни проводять в ЄДР?

Основні зміни, які проводять в ЄДР:

  • зміна найменування юрособи (ребрендинг);
  • зміна розміру статутного (складеного) капіталу (пайового фонду). Змінити статутний капітал ТОВ: збільшити, зменшити;
  • зміна місцезнаходження юридичної особи (юридична адреса фірми);
  • зміна установчих документів (статуту фірми);
  • зміна органів управління (вищий, виконавчий);
  • зміна керівника або відомостей про керівника (зміна директора);
  • зміна особи, який може здійснювати дії від імені юридичної особи, або відомостей про таку особу (зміна підписанта, представника);
  • зміна засновників (учасників, власників, власників) або відомостей про таких осіб;
  • зміна кінцевого бенефіціарного власника (власника) юридичної особи або відомостей про такий власника;
  • внесення змін до статуту фірми (новий статут 2020);
  • зміна видів економічної діяльності (зміна КВЕД 2020: видалити, додати, змінити);
  • зміна інформації для здійснення зв’язку (телефон, емейл);
  • внесення відомостей про правонаступника (у разі виділення);
  • перехід на діяльність на підставі модельного статуту (згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 367 “Деякі питання дерегуляції господарської діяльності”);
  • перехід з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (статуту фірми);
  • внесення відомостей про юридичну особу, правонаступником якого є юридична особа (у разі приєднання);
  • зміна державного органу, до сфери управління якого належить юридична особа публічного права.

Хто готує документи і заповнює заяви для змін по компанії?

Документи: нова редакція статуту, протокол, всі заяви, акти прийому-передачі частки (частини), договір купівлі-продажу частки (частини) і ін. Документи – готує юрист з корпоративного права.

Які документи необхідно надати реєстратору для зміни даних по компанії?

Відповідно до Закону України № 755-IV “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців”, для зміни даних по компанії, реєстратору необхідно надати наступні документи:

Куди подавати документи і хто вносить дані про зміну інформації по компанії?

Документи подаються в ЦНАП (ЦНАП – центр надання адміністративних послуг) державним реєстраторам по району і місту, де знаходиться компанія, а також в комунальні підприємства, які мають дозволи на здійснення необхідних дій.

У Києві діє екстериторіальність, це означає, що подавати документи по компаніям, які зареєстровані в Києві, можна в будь-який район міста Києва. Така ж ситуація і по Київській області.

Після подачі документів реєстратору, ви отримуєте Опис поданих документів. Дана опис містить КОД доступу, по якому ви зможете витягнути онлайн виписку і / або статут компанії.

Яка вартість зміни даних по компанії?

Державний платіж по зміні даних: 630,00 грн. за одне реєстраційне дію (їх може бути два і більше).

Вартість наших послуг зі зміни до відомостей про компанію: від 3 500,00 грн.

Окремо оплачуються нотаріальні витрати.

Які терміни і труднощі по зміні даних по компанії?

Терміни проведення змін за компанії: 1-3 р.д. (Багато що залежить від онлайн реєстру, в який вносять усі дані, а також від інформаційних систем державних органів, які повинні підтвердити зміну даних по компанії: ДПІ, Пенсійного фонду, Державна служба статистики).

Труднощі самостійної підготовки документів і походу до нотаріуса і реєстратору:

  • незнання нормативної бази при підготовки необхідного пакету документів для змін по компанії;
  • пошук нотаріуса, який запевнить потрібні документи;
  • пошук необхідного відділу і району де проводять реєстрацію всіх змін по компанії;
  • біганина з одного місця в інше;
  • витрачений час в чергах до реєстратора;
  • ризик підхопити якусь інфекцію;
  • труднощі в спілкуванні з держреєстраторами;
  • бюрократія;
  • ризик можливої ​​відмови реєстратором в проведення змін за компанії, так як подані вами документи не відповідають вимогам чинного законодавства України, в такому випадку, оплачених вами держмито не повертається (мінімум 630,00 грн., якщо був тільки один платіж);
  • замість витраченої однієї суми грошей, необхідно буде повторно подавати документи, для цього вже буде необхідність наймати юристів з корпоративного права та здійснювати повторну оплату держплатежу.

Після того, як всі державні органи провели по вашій компанії зміни, ви можете отримати у реєстратора Виписку на компанію. Виписка – це головний документ на компанії, в який вносять основну інформацію по компанії.

Яку інформацію містить Виписка на компанію?

Виписка, містить наступну інформацію про компанію:

  • дані реєстру, який видає виписку;
  • повна назва компанії українською мовою;
  • ідентифікаційний код юрособи (компанії);
  • місцезнаходження (юридична адреса) юрособи (компанії);
  • дата та номер запису в ЄДР (ЄДР);
  • ПІБ керівника (директора) і особи (представника, підписувача), який має право вчиняти дії від імені юрособи, в тому числі підписувати договори та ін.;
  • відомості, отримані в процесі інформаційної взаємодії між ЄДР (ЄДР) та інформаційними системами державних органів (ДПІ, Пенсійного фонду, Державна служба статистики);
  • види економічної діяльності (КВЕДи);
  • назва органів управління юридичної особи, напр.: вищий орган – загальні збори засновників, виконавчий орган – директор;
  • запис, про незнаходження юрособи в процесі припинення;
  • вид статутного документа;
  • інформація для здійснення зв’язку з юридичною особою;
  • номер, дата і час формування виписки;
  • назва органу, який видав виписку.

Де можна перевірити проведені зміни по компанії?

Перевірити проведені зміни по компанії, можна в “Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, яке підпорядковане Міністерству юстиції України, посилання нижче:

https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search

Зміни по компанії, також можна перевірити, замовивши Витяг по компанії.

Його вартість: 1 000,00 грн. (держплатіж включений). Окремо оплачується нотаріальна довіреність на представника.

У Витягу по компанії будуть знаходиться все дані, як і в виписці, а також дані на: засновників і їх частки / частини в статутному капіталі компанії в процентному і грошовому співвідношенні; кінцевих бенефіціарів власників; суму статутного капіталу та ін.

Які плюси роботи з ESTUM?

Плюси роботи з нами:

  • консультація кваліфікованими юристами і підготовка повного пакету документів;
  • супровід юриста і вирішення організаційних питань під час підписання необхідних документів у нотаріуса і подача всіх документів реєстратору, а також отримання нових документів на фірму;
  • опис і виписка по фірмі, видаються реєстратором в держустанові або в комунальному підприємстві, після того, як всі дані надійдуть в онлайн реєстр, а також після того, як надійде інформація від інформаційних систем державних органів, які повинні підтвердити зміну даних по фірмі;
  • ми регулярно моніторимо проведені зміни і за дорученням самі отримуємо виписку по фірмі;
  • конфіденційність у процесі роботи;
  • професіоналізм, оперативність виконання поставлених завдань;
  • економія вашого часу і нервів;
  • гарантія і результат за доступні ціни.

Відкрити компанію нерезиденту. Провести зміни по ТОВ

Одним з найбільш поширених підстав для отримання посвідки на тимчасове проживання, отримання дозволу на імміграцію і посвідки на постійне проживання, є відкриття ТОВ, де засновником ТОВ буде іноземний громадянин.

Для отримання посвідки на тимчасове проживання (ВНЖ), іноземцю необхідно бути:

– єдиним власником копанні, або співзасновником, а також мати високу посаду на ТОВ, крім того, що він є власником;

– або бути власником ТОВ, який вніс в статутний капітал ТОВ більше 100 000 Євро.

Для отримання дозволу на імміграцію і посвідки на постійне проживання (ПМЖ), іноземцю необхідно бути:

– єдиним власником (засновником, учасником) ТОВ, який здійснив іноземну інвестицію (вніс до статутного капіталу ТОВ) в економіку України іноземною конвертованою валютою на суму понад 100 000 доларів США.

Також можна придбати діючу ТОВ, або увійти в частку (викупивши частину прав на ТОВ). В такому випадку необхідно буде проводити дії по внесенню змін по ТОВ.

Наша компанія, готова повністю супроводжувати весь процес купівлі-продажу частки / частини в статутному капіталі ТОВ, а саме: допомога в знаходженні ТОВ, аналіз ТОВ, підготовка всіх необхідних документів, супровід у нотаріуса під час укладання угоди і підписання всіх необхідних чинним законодавством України документів , уявлення клієнта в органах реєстрації змін по ТОВ (ЦНАП, РДА, КП), отримання документів, що підтверджують проведені зміни по ТОВ.

Інші послуги від ESTUM

Інші послуги, які ми надаємо для іноземних громадян (нерезидентів) і громадян України (резидентів) на території України:

Для отримання безкоштовної юридичної консультації щодо інформації про внесення змін до ЄДРПОУ, або інших наших послуг чи то отримання дозволу на роботу іноземцю або дозволу на імміграцію в Україну, оформлення громадянства України або посвідки на тимчасове проживання чи посвідки на постійне проживання в Україні, а також інших послуг і питань, які відносяться до міграційного і корпоративного законодавства в Україна, вам відповість наш юрист, для цього вам необхідно зв’язатися з нами по тел.:

✆ Life +38 093 838 88 78 ✆ Kyivstar +38 098 838 88 78 ✆ МТС +38 095 807 88 80

Або пишіть нам на емейл: Estum.info@gmail.com

Додаткові послуги

Залишити заявку

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Call Now Button